e m m a ; vardag, fest, inredning

Bakningsdags!

Ja tametusan, nu ska Emma ställa sig i köket och baka lite :) Tänkte baka lite cupcakes! Var in på Blixman tidigare idag och gör ju såå underbart söta cupcakes (inget jag satsat på att göra nu, huvudsaken är att de blir goda ;) )och hon hade bra recept också! Jag blev iaf så jääävla sugen, så tog tag och handla hem de ingredienser som behövs. Såå, här ska bakas! Kanske lägger upp bild sen hur det blev ;) hihi..

pusspuss


Update:
HAHA säger jag bara, tur att jag inte är bagare ;) hahahaha.. gud vad jag har skrattat åt mig själv här i köket.. tur att inte Anders är hemma och kan skratta åt mig :P
Kommer bilder från förödelsen sen! Nu ska här glos på fotboll! HEJA SVERIGE



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback