e m m a ; vardag, fest, inredning

Tisdag

Sitter just nu och kollar på OC ;) har precis käkat lite lunch och ska ta och dra till jobbet om ca en halvtimme :)
Dagarna/veckorna går så jääävla fort sen jag började jobba eftermiddagar.. Men det är väl för att jag numera sover så länge om dagarna ;P Men skönt att veckorna går fort, längtar som tusan till julen nu! Börjar rulla in en massa julgrejjer till jobbet och visst har vi minsann tagit fram en julkula eller två ;) Julen är verkligen den bästa högtiden på året! Love it! All gemenskap & mat och allt är så fint överallt, mysigt! Hoppas verkligen på en jul med mycket snö iår! Snön gör ju hela julen! & butiken är så mysig över jul, det är verkligen roligt att gå och jobba då! Inte för att det är tråkigt nu, men allt är så mkt mysigare.. :) Och alla är så glada!

Jaa, det står inte på fören julen är här ;)



Det blev inget Stockholm för mig nu till helgen, jag måste jobba lördag, vi ska ha extra öppet.. och Josse var tvungen att jobba söndag så vi tyckte det var bäst att jag kommer ner till henne den 3e istället och sover hos henne till den 4e, och vinkar av henne på flygplatsen :( buhu, jobbigt det kommer bli.. poopie..

Ikväll blir det att kika förbi hos Lurken för lite fika och kanske lite guitarr hero? ;)

Men nu måste jag ta och göra mig i ordning! PUSS


josie

hörru din lilla Oc-dyrkare! Snart kommer du växa fast i dataskärmen i din egna lilla OC-värld :p Så mkt som du kollar på det..hihih...

2008-10-14 / 22:11:51
BLOGG: http://josiefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback