e m m a ; vardag, fest, inredning

filmrecensioner

Filmerna igår var ruuskigt bra, alla tre!

The International var så där lagomt thriller-aktig :) Full fart hela tiden & bra handling! Mycket bra skådespeleri - jaaa jag gillart' helt enkelt ;)



The Uninvited som är en nyinspelning efter en japanskskräckfilm (japaner & deras skräckfilmer är som micke & molle, Homer & Marge, Emma & Anders - ja helt enkelt perfect match (: ), hade allt som en bra skräckis ska innehålla tycker jag, inte alls föör mkt blod, blir bara slafs då. Men lite blod ska de va! Spöken, hoppa-till-så-man-skriker-lite-lätt-scener & en helt otrolig vändning i handlingen! Mee liiike! Blev lite lättare att kolla på den också när syrran kom hem och kollade med mig :P hah



Men vi båda blev ju lite skrämda av skräckisen så det passade bra med en komedi sen. Fired up! En riktig cheerleading-fiilm. Denna var väl den sämsta av de tre. Men helt okej den med! :)



Nu har jag precis käkat lite frulle och snart kommer älsk hit till mammsen. Vi ska umgås lite här hemma sen blir det att dra iväg hemåt och röjja undan lite av flyttkartongerna. För ikväll kommer tjejerna hem till mig för att planera lite till klassfesten! :)

Nu kom pälski :) Ska höra hur han haft det på poolpartyt ;) Ha en nice söndag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback