e m m a ; vardag, fest, inredning

Sipan i BB

Alltså, jag slog precis över till BB-live. Jag hoppas inte att Sipan inte är så här i vanliga fall(för hans egna skull), för han verkar HELT JÄVLA SJUK I HUVUDET. Först och främst kan han inte hantera diskussioner. Han börjar gagga som en barnunge och härmar den andra i diskussionen och dessutom kan han inte prata genom att välja felaktiga ord! Och säger att folk inte får gå ifrån en diskussion för då ska de gå och "gråta" som han så klyftigt (?) säger. En frisk människa beter sig inte så, vare sig det är ett spel eller inte. Hoppas han får grymt mycket skit när han kommer ut!! För tillfället har han också gått på Amandus sexuallitet. Vilket BARA var fel gjort! Trots att han när Amandus lämnat rummet sagt att han inte har något emot bisexuella. För övrigt så tycker jag årets BigBrother bara har en massa värdelöst skit med i år. Började kolla på det ordentligt förut men nu känns det bara drygt. Man vill ju inte bara se en massa tjaffs och mobbing i rutan.. :/



Anonym

blogving byte?=)

min blogg är http://mosansliv.blogg.se/

2012-03-20 / 22:18:24
Elisabeth

Ja.. Vad säger man om årets Big Brother.. Suck.. Sipan fick lämna Big Brother på grund av hans beteende.. Så det är ju bra.. Men till grejen hör att han har ett väldigt kriminellt förflutet.. Bla misshandel.. Så han är lite skum ja..

2012-03-23 / 00:15:58
BLOGG: http://lajsa.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback