e m m a ; vardag, fest, inredning

Fest fest fest...

...och åter igen fest :) Det är vad som gäller på nyår!

mm imorrn är det nyår igen, det har gått så fort tycker jag!
Tyckte det var nyss vi hade nyårspartaj hemma hos Josefine..
I år ska vi gå på fest :) Josie ringde ju Anders och han verkade veta en fest som vi kunde gå på.
Men då ska jag inte parta lika mkt som jag gjorde under juldagen för då var det ju lite överdrivet. :P Hmm.. vet inte vad som hände riktigt, kände mig inte på riktigt partyhumör då.. var lite nere..
Men det var ju ändå kul och så.. Men körde ju ölspelet med sprit och det var nog inte dte smartaste... :S Johanna E, Johanna K, Emma och Sofie var ju med hemma hos anders och det tyckte jag var jättekul! :D Men sen så saknade jag ju självklart mina poopiesar ! Jag kanske kunde ha hållt igen lite med drickan då om de hade varit där.. de som håller koll :P haha
Men jag hoppas iaf att det ska bli kul imorrn, trots att inte Johanna är med..!

Jag har precis sagt hejdå till Anders.. Han åker ju till Sälen idag! :) Roligt för dom, men jag tycker att det är lite tråkigt. Vill ju ha någon att pussa på, på nyår ;)

Jag ska ta och käka lite frulle nu :) Sen så ska jag vara med Josie senare under dagen !
Ha det så bra ! OCH GOTT NYTT ÅR!
blomma



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback