e m m a ; vardag, fest, inredning

walkin' on the beach sittin' side by side

dagens låt: Johnny Cash - Blue Christmas
dagens dusch: Ingen dusch idag du, duscha igår kväll =)
dagens frisyr: Inte riktigt i ordninggjord än.. ska platta luggen och topparna snart
dagens smink: All of it
dagens händelse: Hittade ett Michael Jackson-band som jag kollade på
dagens planer: Gå ut på stan, ta en promenad(möjligtvis springa), gå till Daniel och låna en film. 
dagens vill ha: SNÖ !
dagens saknad: Norske jenten, johanna =) och josie !
dagens drog: Kyssar av Anders
dagens tråkigaste: Att Anders inte gillade mitt Michael Jackson-band... =/
dagens finaste: Anders ; )
dagens måste: Gå till Annsofie
dagens dricka: Vatten, juice...
dagens köp: Nada
dagens mat: Makaroner och falukorv, haha
dagens skratt: När Anders och jag krockade, HAHA.. jävla klump =P
dagens sjuka: hm..att det fortfarande inte kommit någon snö.. :(
dagens kärlek: Anders ; )
dagens mående: Ganska positiv och pigg =)

Jaja, det var det, det =) Nu ska jag och Anders ut på stan. Hittade "dagens" på johannas blogg(joxanna).

Ha det så bra!
PUSS
Gubbe


Johanna

Sakna min Emma :(

2006-12-09 / 16:55:56
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback