e m m a ; vardag, fest, inredning

Alla andra har den ju, och den är skit tråkig. Men jag vill inte vara sämre :)

Jag har:

(x) snott den här listan från nån

(x) rökt en cigarett

( ) rökt en cigarr

(x) varit full

( ) hånglat med någon av samma kön

(x) varit kär

( ) blivit dumpad

(x) dumpat någon

( ) fått sparken

( ) rymt hemifrån

( ) haft känslor för någon som inte känt samma sak

( ) blivit arresterad

( ) hånglat med en främling

( ) gått på en blinddejt

(x) ljugit för en kompis

( ) varit kär i en lärare

(x) skolkat

( ) legat med en medarbetare

( ) sett någon dö

( ) varit kär i en av mina internetkompisar

( ) varit i Kanada

( ) varit i Mexiko

(x) flugit

( ) spytt i en bar

( ) sett en del av mig själv brinna

( ) ätit sushi

(x) åkt snowboard

( ) crowdsurfat under en konsert

( ) varit i ett våldsamt förhållande

(x) tagit smärtstillande

(x) älskar eller saknar någon just nu

(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi

(x) gjort en snöängel

( ) haft ett te-party

(x) byggt ett sandslott

(x) hoppat i en vattenpöl

(x) lekt utklädd

(x) hoppat i en lövhög

(x) åkt släde

(x) fuskat när jag spelat spel

(x) varit ensam

( ) somnat i skolan/på jobbet

( ) använt ett falskt id

( ) tittat på en solnedgång

( ) varit med i en jordbävning

(x) rört en orm

( ) sovit under stjärnorna

(x) blivit kittlad

( ) blivit rånad

(x) blivit missförstådd

( ) tagit hand om ett råddjur/get

(x) vunnit en tävling

(x) gått mot rött

( ) blivit avstängd från skolan

( ) varit i en bilolycka

(x) haft kramp

( ) känt mig som en utstött

( ) ätit ett helt glasspaket på en natt

( ) dansat i månljus

(x) hatat mitt utseende

(x) varit vittne till ett brott

( ) ifrågasatt mitt hjärta

( ) varit besatt av post-it lappar

( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna

(x) varit vilse

( ) varit på andra sidan landet

(x) simmat i havet

(x) känt som om jag håller på att dö

(x) gråtit mig själv till sömns

( ) lekt polis och rånare

(x) sjungit karaoke

( ) betalat för mat med bara mynt

(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort

(x) busringt

(x) fångat en snöflinga på tungan

( ) dansat i regn

(x) skrivit ett brev till tomten

( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om

(x) blåst bubblor

( ) gjort upp eld på en strand

( ) förstört en fest

(x) åkt rullskridskor

(x) fått en önskan uppfylld

( ) haft sex med en apa

(x) burit pärlor

( ) hoppat från en bro

( ) ätit hund/katt-mat

( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne

(x) kysst en spegel

(x) sjungit i duschen

( ) burit en svart klänning

( ) drömt att jag gift mig med någon

( ) limmat fast min hand i något

( ) fastnat med tungan i metall

( ) kysst en fisk

( ) varit en cheerleader

( ) suttit på ett tak

( ) skrikit så att jag inte fått luft

( ) byggt en kärra

(x) pratat i telefon i mer än sex timmar

(x) stannat uppe hela natten

( ) inte duschat på en vecka

(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet

(x) klättrat i träd

( ) haft en träkoja

(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam

(x) tror på spöken

( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger

( ) spelat kyckling

( ) blivit puttad i en pool med kläderna på

(x) blivit tillsagd av en främling att du är het

( ) brutit ett ben

(x) fångat en fisk och sen ätit den

( ) fångat en fjäril

(x) skrattat så mycket att jag grät

( ) gråtit så mycket att jag skrattade

(x) fuskat på ett prov

( ) haft en Britney Spears-skiva

( ) glömt någons namn

(x) sovit naken

(x) svimmat

( ) gråtit på tunnelbanan

( ) snattat

( ) pratat med en främling i mer än fem minuter

( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor

( ) spottat på någon jag ogillat

( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt

( ) varit otrogen

(x) varit svartsjuk

(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

NU SKA JAG SOVA =)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback