e m m a ; vardag, fest, inredning

Hey there, I'm still here


Hej, jaa trots att jag inte har skrivit särskilt ofta på den
här bloggen så finns jag fortfarande
kvar här, otroligt ; )

Jag ska försöka att skärpa mig nu och verkligen vara aktiv här så ni vet vad jag har för mig i mitt vääldigt intressanta liv, som jag skulle vilja säga just nu består av en massa jobbletande och även ett oerhört sökande efter ett framtida liv ?

blomma

Jag har iaf jobbat idag : ) I syrrans butik "Mur & kamin". Jättekul! Verkligen! Skönt att göra ngt vettigt någon dag. För annars som sagt så sitter jag ju bara här och söker jobb. Och det går Bluhää md stort B !

Min älskling har åkt med fotbollslaget till Skottland idag/ikväll.
Jag saknar honom ! Jättemkt !
Han kommer hem redan på måndag så det är inte så länge han blir borta.. Men vi har varit ifrån varandra i 7 timmar och jag saknar honom så mkt redan !
Hur ska detta gå ?
Det kanske bara är bra att vara ifrån varandra ett tag, så vi hinner sakna varandra ; )

Älskling  söt

Nu är jag väldigt trött så jag tror att det är dags för att lägga huvudet
på kudden och sova en stund !
Ska sova länge imorrn.. ska iaf inte ställa klockan ! För imorgon kväll är det ferre som gäller ! Hihi vad kul ! Johanna E är hemma och Josie har kommit hit i helgen igen och sen så är ju Johanna H hemma också ;D Ska bli så kul så ! Det blir vi fyra och sen så blir det Johanna K också. Kanske Emma och Sofie också, vi får se ! Vi ska iaf vara hos Anders, i hans lägenhet medan han är borta ;P Men jag har lovat honom att vi ska ta det lugnt ! Hoppas det blir kul iaf ! Vi ska poppa Justin Timberlake imorrn!! Det är något som är säkert :D

JT

Som sagt så ska jag sova nu, natti natti
Jag ska drömma om min Anders :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback