e m m a ; vardag, fest, inredning

Shopping och en norsk jente i luren

Hej Hallå!
Ja, inatt så har jag faktiskt sovit hemma här hos mamma : ) Det är nämligen så att jag har spenderat många nätter hos Anders i hans nya lägenhet och så.. tycker ju om den ; ) Men jag kunde ju inte sova utan min Anders så han fick minsann hänga med han också. 
Vi åkte hit igår efter att ha varit i Borlänge och shoppat julklappar.. och det verkligen kliade i fingrarna... ville ha så mkt !!!! Åhh vad jag vill shoppa ! Urgh ! Kan någon skänka pengar till en som är utsatt av shoppaholic- syndromet!?!? :P
När Anders och jag satt och käkade på "Matpalatset" så ringde en liten jente :P JOHANNA! hihi, hon är ju i Norge nu, åkte i måndags, och jag tyckte det var jättekul att hon ringde.. saknar henne.. :s Hon hade det iaf bra där :) det var skönt att höra!

Ska dra till Anders nu :) Skriver mer imorrn!
Sen så ska jag jobba imorrn ! :D

PUSS : x



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback