e m m a ; vardag, fest, inredning

Supercat!


Hej!

Efter en ganska seg tisdag är jag lite trött nu faktiskt.. Jag var uppe ganska länge igår för jag satt och väntade på att min älskling skulle komma hem. Då, medan jag väntade satt jag och kollade på "Kopps", sååå rolig... Haha, det bästa är när han, Benny, ska visualisera fram hur skottlossningen har gått till i skogen. Motha facka.. :P HAHA Guuud vad jag skrattade.. var lite trött tror jag.. och tidigare på kvällen hade vi varit hos brorsan som fyllt 31 och drack en massa kaffe som jag blev lite trött-pigg utav.
Hos Daniel kollade vi på reprisen från Idol på TV400. Jag har tänkt på en sak och det är vad Cicci har emot Erik..? Såg att hon satt i publiken med en skylt där det stod:

Skylt

Jag trodde liksom att alla Idoler höll ihop, sen så har det inte verkat som att de två har något emot varandra.. lite konstigt. Och taskigt tycker jag!

Men sen i natt så kom Anders hem från Skottland och han såg lite sliten ut efter alla partyn ;P hehe! Skönt att ha honom hemma!! :)

sneemaa

Var in på Johanna E's blogg igen och kikade på bilder från i lördags som hon tog! Finfina! hihi : )

Igår så fick jag en liten söt ask av mamma :P från tupperware, men whatever, den var söt iaf :D
Hon ville inte ha den så då tog jag den :) Med hjärta på.. hihi

burkhjärta

I veckan så vet jag inte vad jag ska göra.. eller i helgen så är det julmarknad så jag ska väl gå på den, sen så ska jag jobba hos Annsofie också! Kul, kul! Money, money!

Haha!! Emelie lyfte upp Gunvald på ett så konstigt sätt så han ser ut som Supercat! HAHA!!
Nu ska jag kolla på the sims djurliv fungerar som det ska !

Supercatsupercat

PUSS & HEJ CP-TJEJ!

cpemma



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback