e m m a ; vardag, fest, inredning

Fest & filmmys

Hej ,
Ännu en helg har passerat.
Hmm vad finns att berätta.. ?

I fredags så fick vi ju modemet som jag nämnt tidigare och då fick jag även en mobil med för att jag tecknade bredband.. en samsung, helt okej men dne är tyvärr låst till telia, jag måste antingen betala 300 kr för att låsa upp den eller byta nr, så jag funderar på att låsa upp den. Drygt att byta nummer.. jag höll på och kolla in telefonen, hur den fungerar och så... senare under dagen så gjorde jag inte så mkt. Vi åt tacos och kollade på film, scary movie 2.. haha den är lite kul..

Igår storstädade jag heeela mitt rum. Mm jag var riiiiktigt duktig tycker jag, stolt.. hah!
Sedan på dagen vid 4 tiden kom min favorit korv! Josefiiiine! Vi skulle ju ut på kvällen så vi käkade lite rester från tacosen.. Sedan så gjorde vi oss i ordning för kvällen, og ju lite tid.. om man säger så.. jag får sådan jäkla beslutsångest med kläder och skor och hela fadderuttan när jag ska ut. Får panik på mig själv! ååh..
Sedan efter många om och men så fick jag tillslut på mig en gammal trasa.. Och vi gick till Sandra och Sophie för att förfesta, Bea kom senare också. Vi klunkade i oss lite alkohol och begav oss till Stadsbaren. Helt okej med människor, ganska mycket nya ansikten och även gamla som man inte har sett på ett tag, kul!

Vi sprang runt där inne till klockan blev halv 2 då josse tyckte att vi skulle gå och äta maaaat. Vi hamnade då på pizzerian maistro där träffade vi kajsa, frida, lisa och  nicho. Josse och frida kom överens att de skulle i sig en hawaii, vilket de gjorde.
Jag satt och försökte desperat få kontakt med min älskling som inte svarade..

Sedan efter nattlmiddagen så gick vi hem och soooov till klockan halv 9  imorse. Josse skulle nämligen dra tillsig en kudde i sängen men hon drog istället i min arm och då vaknade vi. Josse studsade upp och in i duschen. Och jag mådde dåligt som vanligt. Spydde lite och sedan åkte vi till statione hon skulle nämligen åka hem kl halv 12 och gå på date, hon var lite nervis tror jag. Blev krångel med tåget också så det blev försenat, det har regnat så mkt så det hade blivit ngt problem pga det.
Efter att vi släppt av bästis korven på stationen så åkte vi vidare till anders och hämtade laptopen så jag kunde gå in på internet och skriva i min kära blogg, hah. Nee men våran dator saknar fortfarande de där inställningarna som behövs så jag frågade min älskling om jag fick låna hans dator en liten stund.
Annars under dagen så har jag kollar på film, mysigt. Kollade på "Hitsch".  Den var bra.

Och nu så sitter jag här.. Funderar på om jag ska gå och släppa in Gunvald.. Han har varit ute ett bra tag nu. Sedan ska jag nog plöja igenom "The ring", om jag vågar .. hehe.

Ha en fortsatt trevlig helg !




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback