e m m a ; vardag, fest, inredning

Gomorgon

Har precis kommit ur duschen!

Josie är påväg hem nu :/ Har varit riktigt kul när hon har varit här, det var längesedan vi sågs..
Men guuud, vad fort helgen har gått, men det är väl för att det har varit så roligt ;) Lördagen gick väääldigt fort. Jag jobbade mellan 11-13 och efter det blev det ett besök på systemet.
Kvällen kom och vi började att parta loss ;) Det var jag, Josie, Johanna och Bea. Vi satt här hemma och förfestade :) Trevligt!
Timmarna på Hotällä gick också fort. Det var mkt folk!
En trevlig kväll! :)

Igår var det ju en slapp-dag. Vi vaknade kring 9 och käkade lite frulle. Sen så la vi oss ute i solen och stekte lite. Mysigt! Sen så lagade vi mat och gick sen på promenad. Vi gick och lämnade lite flaskor från lördagen och kikade in på Hemköp en sväng.
När vi kom hem satte vi oss på bryggan och solade lite till :)

Vi åt megasupergod middag igår! Klyftpotatis & sötpotatis med kycklingfilé och guacamole. Mumsfillebabba!
Anders kom hit en sväng på kvällen, vi skulle och hämta mamma & Emelie vid hemköpsparkeringen!

Vi avslutade söndagen med en film. "The bridge to Terabithia". Den var sådär. Både Josse och jag var överens om att den kunde ha slutat på ett helt annat sätt!
08.23 gick hennes tåg till sthlm så vi gick dit till dess.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för jobbet!

Laater

image295



image254
Vår gård, sommaren 06



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback