e m m a ; vardag, fest, inredning

Idol-tittande & bakis?

När jag kom hem från vårat sälen-möte så hade mamma gjort i ordning fläskfilé och pommes :) Mumsmums! Såå gott! Kände att jag var hungrig redan när vi satte oss på donken. Men jag visste ju att jag skulle få fläskfilé när jag kom hem så jag köpte en mcflurry för att inte dämpa hungerkänslan fööör mkt ;)

Efter en god måltid satte jag mig framför "Idol 2004" - dvd:n. Hah! Den är bra, rolig. Peter och David är ju de som har varit de bästa programledarna hittills! hehe..

Jag känner mig fortfarande bakis. Saturday was a hell of a night.
 
image325





Nu ska jag kika på film! Deja vu :) Hoppas den är bra!

image295



johanna

idol kan man inte få nog av.
gillar inte direkt 04, men Paul och Stina var ju så söta. :D.

2007-04-09 / 21:06:39
BLOGG: http://po0sh.blogg.se
Johanna

Ja, men ena bakisbarnet har blivit sjuk på riktigt :S

2007-04-09 / 21:56:31
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback