e m m a ; vardag, fest, inredning

Trött!

Ja, jag vet inte om tröttheten kom så här efter den fartfyllda helgen eller om det var för att jag gick upp tidigt imorse? Kan även vara den jeeevla pollenbajset! Blää!

Har precis kommit hem efter en promenad med Emma. Det var skönt, lagomt väder att gå ut och gå i! Vi hann med lite snack! Kanske utgång både fredag och lördag i helgen.. ? Beror på hur Emma vill. Vore kul! Jag har inte varit ut med henne på jääättelänge!
Vi ska ut & gå imorrn igen! kl. 8! :)

Det har ju varit superduperfint väder ett bra tag nu (var visserligen lite molnligt idag) men jag har
Mamma hade hört att det hade snöat i Sälen. Det gör ju inte så mkt! Eftersom vi ska dit om typ 3 och en halv vecka.. (shit, snart ju!) Ska bli så kul att åka dit. Det var ju jättekul sist ;) Och denna gång är det bartömning också! Yeaaayh! Och denna gång ska Hääääna med också :) Najsbajs!

Hoppas det gick bra för Josie idag! ;) haha, aouch! Miss u babe! HPP upp&ner, right!?

Ååh, jag vet inte hur jag ska göra.. Beslutsångest!

1. 2.  3.

 4. 5. 
Från bakisdagen :P

1Josie & gunvald på vår brygga, 2. Vårt hus, 3. Josie är glad
4. Jag & vår ananas, 5. Jag in tha brills


Anonym

Beslutsångest?!?! Whhhat!??!

2007-04-03 / 20:30:43
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback