e m m a ; vardag, fest, inredning

Björn-besök & vindrickande m.m.

Har ju inte alls haft tid eller tillgång till att skriva i bloggen under helgen eller så.. Var hemma hos pappsen i helgen och där är det ngn inställning som gör att det inte går att skriva nya inlägg, helwierd.. :s

Men nu tänkte jag uppdatera lite.. :)

I fredags kom vi till pappsen och det var myskväll som gällde. Vi käkade pirre och kollade på film. Mysmys.. :)

På lördagen vaknade jag relativt tidigt (kl 9) men hade egentligen sovmorgon men min lilla glopelle till karl väckte mig för att fråga om han kunde kika på TV, ddoh! Det är väl bara att köra igång tv:n och ha på lågt ljud!! Gaah! karlar.. när man väl har sovmorgon och allt...

image718image719
Me, myself and I (checka in huggtanden på vänster-bilden höhö)

Jaja.. vi tänkte att eftersom vi ändå var vakna så kunde vi åka till Avesta en sväng och kika lite.. och så blev det.
Jag hittade passande presenter till min brorsdotter och lite underkläder på H&M m.m. Jag "tippade" för första gången också! ;P Älsklingen hjälpte mig.. men tyvärr så vann jag inget.. :( Tänkte vinna några mille så man kunde skaffa en snygg lya ;)

På kvällen på lördagen kollade vi på Die hard 4, mkt bra film! Den bästa die hard-filmen jag sett tror jag..
image717
På söndagen fick jag min efterlängtade sovmorgon! Sov till halv 11...
Och dagen spenderades ganska slött och slappt.. tog ett långt bad och satt vid datorn och TV:n. Längesedan jag badade.. sååå skönt! Med en massa bubbel! ;)
På kvällen åkte jag hem till Lurkas för att hjälpa henne med flytten och hålla lite sällskap. Vi åt äppelkaka och drack lite vin, mums! :) Trevligt, trevligt!

Idag så var det ju tillbaka till jobbet som gällde. Men dagen rullade på väldigt snabbt! Hade ngt att göra hela tiden så då går timmarna fort! :)



image714Imorrn så kommer bl.a. Herr Björn Borg med sin son till Hedemora och ska spela tennis :) Vi ska stänga 15 så vi hinner se ngt av dem och spelandet.
Det är som ett kändis-spel med massa kända tennis-spelare i Sverige och bl.a. Tony Rikardsson!
Blir nog mkt med folk... hoppas det iaf :)

På onsdag kommer Häääna hem :D Ska bli såå kul att ses, var ju så längesen! Vi måste ta en fika på Waynes ;) Som på den gamla goda tiden, haha!
Så i helgen blir det nog party, right!?

Nu ska jag ta och mysa lite med min älskling.. hdet är ju inte många dagar kvar tills han åker så man får passa på... :s

Puss & godnatt


Johanna

Hälsa Björn från mig !! Hihi!
Vi hörs! Puss & kram

2007-08-13 / 22:53:56
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback