e m m a ; vardag, fest, inredning

Guldiga och röda

Jahapp då var det fredag igen!

Mamma och jag var till Next en sväng idag och jag köpte ett par snö-örhängen. Vanliga runda i vanlig vit kristall, så fina... och vanliga ;)

Har vunnit två par skor på tradera. Ett par guldiga och ett par röda. Båda paren är urläckra ;) ganska exakt två hundra för båda skorna. Bra pris tycker jag.

Nu ska jag ta och städa på mitt rum, skulle ju egenligen ha gjort det tidigare i veckan men det orkade jag inte.. :P Så det får bli ikväll istället. Ska poppa musik! Att ha hög musik och städa är väldigt bra kombination. Då går det mkt bättre! :)

Nobbe kommer hit ikväll och vi ska äta fläskfilé med klyftpotatis, mums! :D

Och imorrn kväll så blir det nog ferre, pratade med sandrew och Steph och båda vill ut så då har jag iaf någon att gå ut med ;) , ska ringa höra med Johanna senare ikväll om hon ska med ut och parta lite. Hoppas hon vill det!
 
Nee, nu ska jag städa som sagt!
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll! :D


image727
Saknar mig älskling, sååå hääääääääääääääär mkt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback