e m m a ; vardag, fest, inredning

Helgen

Helgen har varit trevlig :)
Fredagen bestod som sagt av mys i soffan framför tv:n samt pirre ;) En riktigt lugn kväll.

På lördagen fick jag ingen sovmorgon. Gick upp kring halv 9 för vi skulle iväg till Lager 157 i Sågmyra och då ville vi komma iväg i tid så det var bara att pallra sig upp...

När vi kom fram till Sågmyra så blev jag faktiskt förvånad. Hade förväntat mig ngt heeelt annat.. Om man jämför med insjöns Lager 70 så tyckte jag att Lager 157 var mktmkt bättre! Större än vad jag hade trott!
Fick ett par ljusa Lee-jeans (har letat lääänge efter ett par ljusa jeans), en tunika och ett par guldiga leggins av pappsen, var snällt tycker jag ;) Emelie hittade på lite grejjer också :)
Efter besöket på Lager 157 så åkte vi vidare till Staberg (tror att det hette så) och fikade. Urmysig uteservering och en botanisk trädgård alldeles intill som man fick kika på. Det var riktigt mysigt faktiskt! Blir nog att åka dit fler gånger :)

Vi kom hem kring halv 17 och kl 17 skulle jag iväg och käka med jobbet...  :s stressigt stressigt, men jag hann precis :) Nicholina ringde mig på vägen hem och undrade om jag skulle med ut, som tur va så hade jag ju köpt alkohol tidigare så det var självklart att jag skulle med ut ;)

Vi gick och käkade på kingen, satt ute, och det riktigt fint väder! Supermysigt!
Vi öppnade ju affären kl 18 och vi hade öppet till 22. Direkt efter jag hade slutat så gick jag upp till syrran och böt om. Och gick direkt till partajet :) Övriga kvällen var sedan jättetrevlig tycker jag! Kul att parta med the bruuuds :)

På söndag mådde jag si så där.. :s Blev en slapp-dag om jag säger så.. :P

Nu är det bara tre dagar kvar sen kommer min älskling hem, hihi, mysmys :D

Nu ska jag ta slänga i en tvätt och städa lite på rummet :)
Ha en fortsatt trevlig måndag ;)

image754
Me and tha lurv-borste



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback