e m m a ; vardag, fest, inredning

Mickey J

Jag fick min skiva med Michael Jackson idag :D
Michael Jackson - The essential, and I loooove it!

Topp 10 (utan inbördes ordning):
1. Rockin' Robin
2. Beat it
3. The way you make me feel
4. Off the wall
5. Will you be there 
6. Earth song
7. Smooth Criminal
8. Black or white
9. Blame it on the Boogie
10. Heal the world




Johanna

Vad kul med Hotellet, längesen jag var där! Men tyvärr kan jag inte komma hem den 25:e ska till Sthlm och springa Tjejmilen! Men en annan gång, helt klart! Vi måste partaja mycket nu när jag är tillbaka i stan. Det är fint med mig! Hur är det med dig då? Hör av mig när jag är i stan : )
Puss puss
Ps. MJ äger !

2007-08-20 / 22:56:20
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback