e m m a ; vardag, fest, inredning

Nytt

Ja, nu har jag gjort om i bloggen.. igen.
Kände för lite mer naturnära färger och jag tyckte att det passade bra nu till hösten.

Fick sluta tidigare idag för att jag skulle träffa Johanna, naaajs. Eller rättaresagt så tog jag faktiskt ledigt! :) Tyckte jag var värd det. Har ju inte haft någon semester direkt.. Men vad gör väl det, det är ju inte direkt nå bra väder.
Så det känns skönt att bara ta ngn timme ledigt tycker jag, det räcker! :)
Vi (Johanna, jag och Camilla inkl. Camillas mamma och vän, Åsa) hade iaf en trevlig stund på Waynes! Jag och Johanna tog våran första tur i Hedemora första rulltrappa, waaaaoow vilken känsla att åka asså ;) haha!

hjHar tänkt på min älskling hela dagen.. miss him, sooooo much! Love u.
Men han har det då bra iaf. Han ringde när de hade kommit fram och sen så har vi pratat 3 till ggr efter det, så visst håller vi kontakten ;)


Jag ska nog ta och dammsuga lite på mitt rum och sen lägga mig och kolla på en film! Fick hem två filmer idag från cdon.com! Två i ett liksom. Just my luck med LiLo och Mitt super ex med Uma Thurman. Fick båda för 69 kr! Najsnajs! :)

image724
Hon är ju såå vacker! (vad hon har innan för pannbenet är en annan sak...)


Johanna

Vad snyggt det blev : )

2007-08-15 / 23:08:33
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Lisa

vart jätte snyggt Emma, du är duktig =D

2007-08-16 / 00:19:15
BLOGG: http://www.jacobsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback