e m m a ; vardag, fest, inredning

Julbord

Japp, ska snart iväg, en timme kvar!
Sitter på jobbet nu så det blir ett kort inlägg :)

Städade lite i lägenheten i morse, fick börja senare så jag gick upp i tid och grejjade lite :)
Måste VERKLIGEN köpa  en till garderob snart, önska sig i julklapp kanske? Har iaf huuur proppat som helst i garderoben jag har nu... och har ca hälften kvar av kläderna hos mammsen.. :s hur ska detta gå!?

Nu ska jag ta och göra mig lite i ordning, ska byta tröja och sminka mig lite sen, bär det av till hotällä för att smaska i sig lite julmat  ;)

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll och trevlig helg!
Puss!

aaa





Johanna

Ja, början av nästa vecka låter toppen! Jobbar du som vanlig eller? Vi får höras!

Hoppas du får en trevlig helg och att julbordet smakar bra!

Puss & kram

2007-12-07 / 21:43:33
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Johanna

Ja, men torsdagar brukar ju vara våra fika dagar. Jag har min yoga till strax efter sex, men efter det går det bra!
Vad fint du fixat bloggen förresten : )
Puss puss

2007-12-10 / 20:52:35
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback