e m m a ; vardag, fest, inredning

Shopping & nyårsplaner

Blev en trevlig kvällsfika igår med Johanna E :) hihi hade mkt att prata om från helgen ;P


Efter att jag jobbat till fyra idag så drog jag älsklingen och johanna till Borlänge för att shoppa lite, ett stopp på max för att käka lite där vi även träffade Lurkas och Peter, sen så åkte vi vidare till Kupolen :)

Köpte ett par skor, en tröja, puder, dove hudkräm, en film,ett sött paraply, knee-strumpor och färg till att lägga slingor i håret :) Häääna ska vara min personliga hairdresser imorrn eller på söndag ;P hihi, spännande, ljusa slingor i hela håret..


När vi åkte till Borlänge idag så blev jag och häääna extremt sugna på att åka till Sälen över nyår, jag hörde av mig till lite folk för att höra om det var ngn mer som var intresserad. Och det var det. När vi kom hem så hörde jag med pappa om stugan hans företag har i Sälen var ledig, men det var den ju inte... :( Lite sent påtänkt... :P Fullt på HC också. Hm.. Vi får vänta några månader tjejer.. Men till Sälen ska vi! Right!?
Men skulle vilja ha lite förslag om när vi ska åka så jag kan boka stugan i tid.. :) Sportlovet är ju tyvärr helt uppbokat :/


Jaha, vi får väl se vart vi hamnar på nyår, blev iaf riktigt sugen på att festa.. Ska höra runt lite..
Men nu ska jag ta och sova, jobbar imorrn, 11-14 och jag behöver min skönhetssömn ;)

Nattinatti
aaa




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback