e m m a ; vardag, fest, inredning

Bakisdag

Jaa, idag har jag varit bakis  ;)
Men det var gårdagen värd!
Det var riktigt kul ! Tack tjejer för en trevlig kväll!

Jag har typ bara slappat idag.. kollat på film.. och kollat på film.. :) Ätit lite har jag också gjort!
Har haft ont i huvudet hela eftermiddagen också.. jag tror inte att det är bakishuvudvärk.. känns inte som det.. Vore ju inte så konstigt om jag nu skulle bli sjuk eftersom Emelie har varit sjuk hela veckan!

Och lilla Nicholina som fyller 20 år idag ligger i feber, stackarn! Var förbi med en liten födelsedagspresent till henne och hon låg utslagen i soffan. Hon klarade då av att öppna paketet iaf!
Tur att hon gick hem tidigt igår!
Jag gick också hem ganska tidigt... var så tråkigt på Hotällä.. lite med folk, dötrist! Men hemma hos Nea var det trevligt tycker jag! :) Haha har en film från igår när Nea lär de andra att dansa :P hehe.. men den lägger jag inte ut här! ;P

Här kommer lite bilder från igår!

    
   
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback