e m m a ; vardag, fest, inredning

Captain Hook

Jag, Anders, Mamma och Emelie låg alla nyss och kollade på filmen "Hook" :) Den är så bra tycker jag!
Lite julfilm över den.. Peter Pan..

Både mamma och Emelie är sjuka så det är därför vi alla var hemma :)
Jag är ju arbetslös :( Men ska jobba imorrn hos syrran lite tur att man har en liten inkomst iaf :)

Vi har ju aftonbladet som startsida och jag hittade "bebis toppen" där. En massa föräldrar har skickat in filmer på deras små guldklimpar :) Haha.. ojoj vad jag skrattar när jag ser såna där filmer, älskar barn!
Den här tror jag att jag skrattade mest åt :D HAHA!
Så härliga ungar!


Sen när jag var på skratt humör så gick jag in och kollade på tjuvlyssnat.se. Och jag tyckte de här var så klockrena!


GubbePojke ~4: Pappaaa, är Zlatan snäll?
Pappa ~35 (märkbart trött): Ja...
Pojke : Det säger inte Viktor på dagis.
Pappa: Men Viktor är ju lite korkad.
Pojke: Jo...


En ovanligt långhårig pojke ~8 ser lite obekväm ut då han blir ordentligt granskad av två killar ~20 i herrarnas omklädningsrum.
Pojken: Jag är faktiskt kille. Bara så att ni vet!
Pinsam tystnad.

Hehe..

Ska ta och ringa min poopie sen en sväng och höra hur läget är.. :) Hoppas det är bra!

Nu ska Emelie ha datorn! See ya later! / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback