e m m a ; vardag, fest, inredning

En tripp till Avesta

Åkte med min moster till Avesta idag :) Det var trevligt!
Köpte cachew-nötter (mumsar på dem nu) , gliss schampo och balsam, långkalsoner och vantar till fotbollen och fullkornspasta :)
Sen så var jag med henne till vårdcentralen och passade hennes barn :) Kom typ hem för en halvtimme sen..

Jag ska snart till Anders igen, jag funderade på att sova hos honom hela veckan nu när jag ska jobba men jag kom på att jag har ju träning och så imorrn så jag måste ha med mig så mkt grejjer då om jag ska ha med mig träningskläder också.. :s Men sover där ialla fall inatt!
Min älskling och jag ska ta och käka lunch tillsammans imorgon :) Det ska bli mysigt! Undra vart vi då ska äta.. "tant gräddelin" kanske, nära och bra ;) Såg förresten att det ska öppnas en nya Thai-restaurant här i stan! Undra hur den kommer bli då! Bra hoppas jag!
På torsdag öppnar systemet i gallerian också! Skönt med plock! Då ska jag dit och handla, för trdje gången ;) Eller så kanske jag väntar till Josie har kommit hit så kan vi handla tillsammans ;) Hihi!

Nu ska jag ta och hjälpa mamma med pannkakorna :D

Ha en bra fortsatt vecka! / E


Johanna

Hej!
Ska de öppna självplock redan! Vad kul! Vi kanske kan gå tillsammans? Så slippa jag släppa med mig härifrån.. Puss puss

2007-02-28 / 01:35:40
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback