e m m a ; vardag, fest, inredning

Ferre

Japp, ferre imorrn då :)
Najsbajs! Jag & Häääna!
Du, jag & Hotälläää ;)

Sitter just nu hemma hos pappa. Har nästan precis sagt hejdå åt älsklingen. Han skulle hem och sova.. :/ Skulle upp tidigt imorrn, han ska på match.. i mora!
De är säkra en serieseger nu och det är ju bra :)

Förresten så kollade jag och Anders på The Departed igår! Den bästa action film jag sett på länge! Mkt bra! Kända ansikten som, Leornado Di caprio, Matt Damon, Mark Wallberg och Jack Nicholson (haha sa fel när vi fikade idag..:P sa Nicholas Jackson HAHA, oups). Bara de namnen gör ju filmen värd att se! Och vilka vändningar det blir i filmen! Det är lite maffiastuk över den hela. Polisen mot maffian liksom..
Rekomenderar den starkt!


The departed, trailern

Nu ska jag nog ta och kolla på tevää ;)

Over and out / E


Johanna

Vad kul med fest! Blir sugen att hänga på, men det är lite långt bort tror jag ; ) Hoppas ni får skoj! Godnatt & kram!

2007-02-17 / 00:13:33
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback