e m m a ; vardag, fest, inredning

Film!

Håller på och kollar på film, "the perfect man" :)
Var tvungen att sätta på stopp för att borsta tänderna.. :)
Filmen är  ganska bra tycker jag, lite söt handling på något sätt.
Det finns en låt med i den som jag tycker är megabra! Men har inte hittat den än.. Undra om det kanske står i slutet vad låten heter..?! Ska kolla det sen!
Ska nog ta och sova efter filmen :) Får sova själv inatt :( Anders hade dubbelträning idag så vi tyckte att det skulle bli för sent för att ses, och jag orkade inte gå till honom heller.

Känner mig bättre i halsen nu.. Mkt bättre än i morse, iofs så brukar det vara värre på morgonar än senare under dagen.. Men jag är fortfarande seeeg.
Självklart blev det ingen träning idag heller..
rose

På onsdag är det alla hjärtans dag :D Mysigt! Undra vad jag och My love ska hitta på ;)
Vet inte riiiktigt vad jag ska ge till min älskling heller :) Vi får se vi får se!



Nu ska jag ta och fortsätta kolla på filmen and then i'm going to hit the sheets :)

Natti natti / E


J

Så vad blev din slutintryck av the perfect man?

2007-02-13 / 11:26:50
BLOGG: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback