e m m a ; vardag, fest, inredning

Godmorgon

Ännu en fredag :)
Undra vad som ska hittas på idag då ?
Har för mig att jag har skrivit ned en massa i min kalender :P Men kommer inte ihåg riktigt vad jag ska göra idag. Ska nog iaf till pappsen, beror på om sjuka lilla Emelie ska dit också.


 
kev och britJag läste på aftonbladet och jag tycker att denna tjej bara blir värre och värre. Hon är inte bara skabbig, nu vill hon har tillbaka skitstöveln Kevin nu också! Ujuj.. Hon bara sjunker och sjunker... (HOPPAS JOSIE ÄR NÖJD NU) ;)

- Britney har bönat och bett för att han ska komma tillbaka. Hon sa ”Jag älskar dig. Jag vill ha dig. Jag är ledsen”, berättar en källa i National Enquirer.
  



För att Federline ska dra tillbaka skilsmässan erbjuder Britney, 25, honom en rad fördelar:
Får gratis hyra
För att Federline ska dra tillbaka skilsmässan erbjuder Britney honom en rad fördelar:
 - Hon betalar hans räkningar och hyra på 50 000 kronor för ungkarlslyan.
 - Hon slutar festa och söker hjälp för alkoholmissbruket.
 - Hon går med på fasta besökstider för hans två barn med Jackson.
 - Tar ekonomiskt ansvar för hans mammas pensionering.
 - Spelar in en video till hennes och Federlines duett.
  
Federline uppges överväga erbjudandet.
  – Men han vill ha pengar. Han vill bli ekonomiskt oberoende och han vill att hans två barn med Jackson — Kori och Kaleb också ska tas om hand, säger uppgiftslämnaren.
  Frågan är om Britney går med på det.

Nee.. Brittan ligger långt ner på topplistan nu.. :s


Nu ska jag ta och käka lite frulle ;)
Bild från www.aftonbladet.se
PUSS PUSS / E


Josefine

Nu är ordmärkaren Josefine på språng, men..Skjunker; menar du då "sjunker" :P haha. Jag tyckte det såg så kul ut att jag helt enkelt var tvungen att skriva ngt ;) pöss

2007-02-02 / 16:52:44

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback