e m m a ; vardag, fest, inredning

Låtar..

Hade tänkt lägga upp lite låttips!

Har upptäckt lite nya låtar, men de äldre, bra låtarna hänger också med :)

Andrea - Time to pray - Blir glad av denna låt!
Justin Timberlake - Losing my way - Alltid lika bra!!
9ine - Please don't go - Hittade den på datorn :) Mkt bra!
Carnival - Not over yet - I'm diggin' it!
Cascada - Truly madly deply - Mee liiike!
Clubhouse - Speed of sound - Har också hängt med ett tag, bra cover på coldplays låt!
Eric Prydz Vs. Floyd - Proper education - Skönt sväng
Ian Van dahl - Just a girl - Lite av en partylåt
Michael Gray - Borderline - Härlig
Milky - Be my world - Har hängt med länge, trots detta.. bra idag
Pakito - Moving on Stereo - För de som ska ha en bra partylåt
Pink - U + Ur hand (Bimbo jones radio edit)  - Bra remix!
Royal Gigolos - Tell it to my heart - Bra remix på orginalet!
September - Cry for you - Mkt bra!
Yves Larock - Zookey (lift your leg up) - Haha jag och josie på nyår tänker jag på :P
Plain White T's - Hey there Delilah - Har nääästan lyssnat sönder denna lugna låt, men den är bra!
Hellogoodbye - Here in your arms - Mkt bra.. håller i än! ;)
Blink 182 - Miss u - Denna här har varit med lääänge, men jag gillar den.. lugn
Slinkee minx - Summer rain - Åååh SÄLEN :D Inte samma verision som vi hade, men! Vilka minnen!
Goo goo dolls - Name - Såå fin!
Fergie - Fergalicious - Den är fergalicious ;) mkt bra
Enrique Iglesias - Escape - Mmm den är också fin!
Dixie chicks - Traveling soldier - Sååå fin! Sorglig text.. :s
Lacuna - Celebrate the summer - Också minnen från sälen!! :)
The corrs - Runaway - Har ju hängt med sååå länge, men den är fin :)
Fedde le grand - Just trippin' - Mkt bra partylåt :)
Muse - Starlight - Muse är bra överhuvudtaget!
Sean Paul - Give it up to me - Party/danslåt! Bra!
Simple plan - Crazy - Härlig låt!
Mandy moore - Only hope - Sorglig men bra låt, tänker på filmen (a walk to remember)
The pussycat dolls - I don't need a man - Bra text ;) hehe visar att kvinnan är självständig! Bra sound!
Eskobar - Someone new - Bra låt som hängt med länge!
Beyoncé - Irreplaceble - Bra låt! :)
Sunrise avenue - Fairytale gone bad - Mkt bra! Liiite uttjatad kanske.. :)
Coldplay - Fix you - Åhh så fin! Mee liike!
Flipsyde - Trumpets (radio mix) - Blir glad av denna med! :D

Blev några låtar ;P Har nog fler jag tycker om men nu fick det bli dessa. Det är mest partylåtar tror jag ;)


Från i sommras =)Jag har en massa låtar från Lars Winnerbäck också som jag tycker mkt om men orkade inte skriva upp den. En utav dem är iaf "kom änglar" :)

Medan jag satt och lyssnade på låtar nu så kom jag in på värsta sommarlåtarna!
Typ gyllenetider och lars winnerbäck.. Åååh vad jag längtar till sommaren!!
Tänk att få bada och sola, äta glass m.m. :D Ååååh!

Vill ha sommar nu!


See ya later / E

Våran gård i sommras



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback