e m m a ; vardag, fest, inredning

Matchresultat

Tyvärr så förlorade vi matchen idag. 1 - 4 tror jag att det blev..
Vi spelade ute ( ! ) på konstgräs.. och det blev en aning kallt när man satt på bänken :s Hann spela 10 minuter.. sen pajade knäet, hoppade upp i en nickduell och vred till det lite, trodde att värken skulle gå över men den höll i sig och då tyckte jag att det var bra att byta. Tror att det var för mjukt underlag för mig. Sååå drygt! Ska fan köpa ett knäskydd! Där med basta! :)
Bakis var man också så det gick väl så där att spela.. :s Men det gick bättre än vad jag hade väntat mig.. 
Jag tyckte att vi stod upp rätt bra mot dem, de spelar i div 2 så det är inte så konstigt att vi loooosa.. Vi hade inte ens en målvakt med oss.. så vi fick låna Forssas tredje målvakt.. hon var riktigt duktig tycker jag! En -92!
De från Näs som funderar på att börja träna med oss kom och kollade också, det var kul tycker jag! Kul med nytt folk i laget också..

Nu på eftermiddagen så har jag bara slappat och slöat. Har precis kollat på "Harry potter - hemligheternas kammare" :) Tycker att Harry Potter - filmerna är rätt bra!

Anders är på väg hit nu, vi ska kolla på film :D Och imorrn ska vi gå ut och äta på "Kinan", mysigt!

Ha en fortsatt trevlig söndag :) / E


Jennie

japp, lost med är bra :)

2007-02-25 / 18:39:13
BLOGG: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback