e m m a ; vardag, fest, inredning

Mums

Ja, det var gott!
Mitt långfinger har svullnat upp, känns som att jag har stukat det.. : /
Kände det redan igår kväll och när jag vaknade imorse så var det svullet.. hm, undra vad jag kan ha gjort..

Igår när mamma skulle laga fiskbullar i hummersås så var det bara en enda fiskbulle i en hel sån där burk.. sen så vara det bara sås.. haha! Konstigt, nå produktionsfel..

Har fortfarande inte rensat ur min garderob! Fy..
Ska nog göra det nu.. japp det ska jag!

Hejsvejs / E



Jennie

tack :) jag gjorde det i den storleken ja ville ha i photoshop, sen postade ja bilden o tog url och la in i kodmallen där profilbilden ska ligga :)

2007-02-12 / 20:22:04
BLOGG: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback