e m m a ; vardag, fest, inredning

Prinsesstårta & ferre

jag 20 årIgår så kom Daniel hit en sväng innan han började jobba :) Käkade lite tårta och sa att han och Ida skulle återkomma imorrn och gratulera mig!

Farmor och farfar kom hit också, jättekul att de kunde ta sig in hit en sväng! Farmor har haft lite svårt att köra för hon haft ont i benet men det gick igår. De fick i sig lite tårta de också, och kaffe :P
Fick pengar utav dem, har fått pengar utav pappi också, fick även bädd-set. Very najs! :D

Sen när farmor och farfar hade åkt så åkte jag hem till mammsen och började att göra mig i ordning inför kvällens bravader med Johanna :)
Min älskling hämtade vi upp samtidigt som vi åkte till mamma han ville vara med oss och kolla på melodifestivalen. Men han satt mest vid computern :P

Vi satt och förfesta hemma hos mig, jag och Johanna. Vid tjugo över 12 drog vi till Hotääällä..
Anders skjutsade oss  :) Snällis!

Det var en jäättetrevlig kväll gumman! :D Måste göras om snart! ;)

Här kommer lite kort från utgången, blev dock inte så många kort...

Hääääna med sina röööda naglar
Johanna har percis målat sina nalgar läckert röda

Hhaha, mongoouu Johanna leker med kameran
 Mongooouuusar med anknäbb?

woohoo, najsiga gyllene skor  whhheeey
Johannas megaschnygga shoes och en pluggkatalog :P


Jag och plattis
Jag och Plattis

Sötkatten var med också
Gunvald däckade först ;P


Johanna

Party party : ) Imorn blir du stor också!
Du ska bort på sportlovet va? För jag kommer hem den helgen 2-3/3! Om du är hemma kan vi ju hitta på nåt! Ha de toppen! Puss puss

2007-02-18 / 21:28:21
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback