e m m a ; vardag, fest, inredning

Still can't get it

Jag fattar fortfarande inte att jag fyller 20 år nästa vecka!
6 dagar kvar! Vad fort tiden går! 20 liksom, efter det är jag närmare 30 än 10!! Gaah!

Vi kollade på gamla filmer från när jag och min syster var små här i veckan. Haha endel filmer är såå roliga! En film så är jag och min lillasyster ute och badar i en pool. En sån där liten barnpool. Och min syster ramlar och slår sig men hon är så till sig när min mamma filmar så hon bryr sig inte om att hon ramlar och slår sig, hon springer bara runt och skrattar.. såå sööt! Hon kan vara lite mindre söt nu när hon har kommit in i puberteten.. usch & fy vad jobbig hon kan vara :P grinig liten skit! ;)

Jag och mina kompisar lekte jämt med våran kamera när vi var yngre. Vi spelade in ett program som hette "Skratt & Fnatt" haha.. vilka tider det var!

Jag har blivit helt nojig över att jag ska fylla 20. Har kollat på en massa gamla kort och filmer.. och så..

Ska bli skönt att fylla år, skönt att få gå till systemet ;P



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback