e m m a ; vardag, fest, inredning

Work, work, work!

Japp! Idag har jag jobbat igen!
Var själv idag igen! Kändes jättebra, som vanligt! Hihi!
My love följde med mig dit när jag öppnade och han var med när jag stängde också så jag slapp göra det helt själv :)

Skulle egentligen ha tränat idag men det blev inte av på grund av att jag jobbade :s Får göra lite själv här hemma.. kanske.. ; ) Om jag orkar.. har sån jeeekla träningsvärk, fortfarande! Sen i måndags liksom.. ujuj.. På söndag är det träning igen! :)

Om ca en timme så börjar "Medium"!!! Don't miss that, for god sake!
Oooh jag längtar till LOST börjar igen! Typ världens bästa serie! Doooh! Det börjar nu i februari så det är bara att hålla utkik över när det börjar på tv!!
Gör testet! Vem i LOST är du?!

Lost 
Den bästa serien  








Imorrn ska vi till pappsen :) Blir väl att käka pizza på kvällen som vanligt, om nu inte jag och Anders ska ta och äta middag tillsammans. Men jag tycker att vi kan ta det senare när vi har lite bättre ekonomi ( ! )

Nu ska jag ta och packa lite kanske ? Eller städa rummet ? Hmm.. Vi får se, vi får se..






Puss Puss / your E






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback