e m m a ; vardag, fest, inredning

Brrr..

.. it's cold in here!
Mm.. det är väldigt kallt tycker jag!
Sitter och väntar på att segobert-Anders ska komma hit, så då kan jag ju skriva lite om vad som har hänt idag!

Jaha, då har onsdagen passerat snart också då!
Har jobbat idag och efter jobbet drog jag hem till Lurken! Var ju ett tag sen jag såg henne som sagt..
Det var då bra med dem ialla fall : ) Synd att hon inte blir med på lördag när vi ska ut och röjja i stan ; ) det var ett tag sen jag partade med henne.. Hon och sina tequila :P
Funderar på vad det ska drickas i helgen, vin blir det nog : ) Som vanligt!

Imorse så hade en kille sprungit in till högstadiet och varit helt galen, han var drogpåverkad.. han hade släppt ut från häktet i falun på morgonen. Han hade häktats för nakotikainnehav så han var väl troligtvis påverkad av knark. Han ska ha varit kring 20-årsåldern och sprungit runt och skrikit och slagit med både elever och lärare. Usch vad det händer skit i denna stad! För bara någon månad sen skedde ju ett mord :s
Ne usch & blä!

Och imorrn är det torsdag! Och då är det säsongspremiär på "Medium"!!! Ohhh längtar, längtar! :D Wiiieee!!

Allison Dubois - Patricia Arquette


Och på fredag börjar det nya programmet "Hjälp!" verkar jättebra! Roligt :P

Ska jobba imorrn också : ) Samma tid igen.

Nu har My love kommit så jag ska ta och borsta tänderna och sen krypa ned i sängen : )

Natti natti / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback