e m m a ; vardag, fest, inredning

Fergalicious..

.. med Fergie är bra tycker jag :) Lyssnar på den nu!

Idag så har jag haft fullt upp skulle man kunna säga.
Sov hos Anders i natt, vi kollade på "offside" igår :D Den handlar om att i Stenfors håller fotbollslaget på att att ramla ur division sju, vilket skulle leda till nedläggning, en katastrof för arbestlöse Anders som lever för laget. Förre stjärnan Miller går med på att spela men han är mer före detta än någon trott.
Såå jävla kul ! Sååå klockrena kommentarer!! "It's a fucking skate!" säger Torkel Petersons (som är såå bra skådespelare!) karaktär när han ska översätta "Det är en jävla skata!". Och sen säger Jonas Karlssons karaktär "When I went in a gymnasium I always wanted to be a cook". HAHAHA!! Ujuj vad jag skrattade ! Sååå grym film ! REKOMENDERAS!!!


Jonas Karlsson aka Anders


När vi vaknade så satt vi oss och kollade på en film "Hellboy" anders har haftden sen förut mendet var ett tag sen vi såg den och sen så är den väldigt bra också tycker iaf jag.. Den bästa Science fiction-filmen jag sett ! Rekomenderar denna också !

Sen efter det så åkte jag hem för jag skulle sitta varnvakt åt Ida medan Daniel jobbade.

Kl 15 så hade vi veterinärstid i skogsbo åt Gunvald, han kollades upp och han fick medicin för sina öron :) Och ögonen var det inte ngt fel på !

Efter besöket i SKogsbo åkte jag förbi Kajsa och lämnade pengar till henne för på lördags ska jag på födelsedagspartaj hos Lovisa och vi har samlat ihop pengar till en present :) Ska bli kul på lördag ! Längesedan jag festade loss med tjejerna :D
Var in på Next Company idag och jag hittade en skjorta där som jag inte ännu vet om jag ska ha, ska fundera tills imorrn :P Hmmmm....

Nu på kvällen så har jag varit till Annika en sväng :)

Just nu så sitter jag här och lyssnar på musik :D Yeah yeah !
Kommer sakna Anders inatt... : / Mm... :s 

Ska städa imorrn ! Önska mig lycka till ! :D
Puss & Natti! 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback