e m m a ; vardag, fest, inredning

Gunvald is sweet

Åkte ju till pappsen igår, men just nu är jag hos mamma igen :) Ska hit och mata Gunvald lite :)
Ska också ta och maila mitt CV och meritförteckningen som jag ska skriva ut hos pappa, har inga patroner till skrivaren här hemma...

I förrgår ringde jag tandläkaren och ville ha en ny tid till få en ny bettskena, tror jag det heter, men sen så eftersom det är det året som jag fyller 20 så skulle det kosta den här gången och då tänkte jag att det kanske skulle gå på 300 - 400 kr.. Men då skulle en ny skena kosta 1030 kr!! HELL NO att jag betalar så mkt för en liten plastskena jag nästan kan göra hemma själv :P Nee usch.. Har iaf inte råd nu och lägga ut, men jag ska väl ta och spara lite pengar då... :s Eller så ska jag ta ut från pengarna som jag fick utav pappa i julklapp.. vi får se hur jag gör! :)

Nu ska jag ta och skicka mitt cv och meritförteckning och sen ska jag ta och gå hem till pappa!
Ska och gratulera Annsofie sen! :)

PUSS / E



Camilla

Hej! angående tandläkar betalning osv.. maria var dit o slapp betala.. nåt som den nya regeringen hittat på :) Positivt för henne ialf :) hoppas du inte blev rånad.. Hade bra, kram!

2007-01-21 / 20:53:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback