e m m a ; vardag, fest, inredning

I'm back!

Det blev en liiiten liiiten lista !

Gör: Sitter här och msn:ar och diggar some music!
Vill: Ha ett bra jobb !
Borde: Äta mat
Hör: Sunrise Avenue - Fairytale gone bad
Ska: Tatuera mig när jag fyller 20 :D Tummar på det !
Väntar på: Bättre tider ?
Funderar på: Vilken tatuering jag ska ha :D (fan vad jag tjatar)
Humör: Jag mår jättebra, lite seeeg som vanligt
Kläder: Mina sååå jäkla snygga, turkosa, håriga monstertofflor och en grå huvtröja med matchande gråa mjukisbyxor till :)
Senast åt jag: Fiskpinnar och makaroner
Senast drack jag: Mormors saft
Senaste köpet: Min beställning från H&M kom igår :D Jättenöjd med kläderna! så fina så!

Nu ska jag göra annat..

Hej hopp !



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback