e m m a ; vardag, fest, inredning

The things goes crazy !!

Jag och my love kollade på "night at the museum" igår kväll!
Den var faktiskt ganska bra :) Lite mysig att kolla på !
Den rekomenderas! Den får 4 E:n av 5 möjliga för att den var vääldigt bra gjord. Lite kul handling plus att det var bra skådespelare med!
E E E E E 

Lite bilder från filmen:
1. 2. 3. 4. 5.

Hittade en lista jag måste göra :)

Blond eller Brunett - Det är vad jag är
Blåa ögon eller Bruna ögon - Japp det har jag!
Vanilj eller Choklad - Mums!
Hund eller Katt - Min katt, Gunvald, är söt!
Christina Aguilera eller Britney Spears - Hmm ?
Rosa eller Lila - Lila är fint
Tv eller Dator - Vad vore jag utan dig ;P
Hockey eller Fotboll - Mm det är vad jag spelar!
Berg-och-dalbana eller Vattenbana - Gillar inte vatten särskilt mkt.
Guld eller Silver - Fint
VH1 eller MTV - Najs musik
Sanning eller Konsekvens - Japp!
Harry Potter eller Lord of the Rings - hmm, it's a tie !?
Vinter eller Sommar- Mysigt! Värme!
Stjärnor eller Månen - Finast
Sko eller Sandal - Gillar ej fötter
Bad eller Dusch - Mysigt!
Systrar eller Bröder - It's a tie again!
Svart eller Vit - Mm :)
Långt hår eller kort hår - Det har jag!
Klänning eller kjol - Japp!
Mobil eller telefon - Beroende ?
Lägenhet eller hus - Pappa = hus, Mamma = lägenhet
Ring eller halsband - Ringen jag fick av anders :)
Jordgubb eller hallon - Mums, med glass eller grädde!
Höst eller vår - Kylan försvinner!
Jeans eller leggings - Japp!
Jul eller påsk - Bäst !
Afrika eller Asien - Det lockar mest
Bil eller buss - Tycker inte om buss
Nagellack eller läppstift - Läppstift ?
Hav eller sjö - Oohh havet :)
Nyår eller Midsommar - Varmt på midsommar
Plugga och arbeta.. ? - Både och ?
Fängelse eller döden - Vill inte dö!
Löshår eller Äkta - Äkta ska det va!
Ipod eller Mp3 -Vill ha!
Lång eller kort - Vill va lång!
Snowboard eller skidor - Haha, jag är lika kass på båda


See ya later / E




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback