e m m a ; vardag, fest, inredning

The week

Jag var och tränade fotboll i måndags, har inte tränat fotboll sen typ 3-4 månader tillbaka :s Så ni kan ju tänka er vilken jäääkla träningsvärk jag har :P Haha! Går som en kärring! ;) Vi körde ju mac-övningar och det är riktigt muskelbyggande det!
Men det var verkligen roligt! Kändes riktigt bra! Mm :)
Ska träna idag också men idag är det vanlig fotbollsträning, tänk om jag har glömt hur man sparkar på bollen !? :s :P  haha! Usch vad hemskt! Ne, men det ska nog gå bra.. fotbollen rinner i blodet så en boll ska jag nog klara av att sparka på :)

Det som känns lite konstigt är att jag numera är äldst! Jag och Linnéa är de enda som är 87:or..
Tänk vad många 87:or det var förut! Tråkigt att så många har försvunnit, det var ju utan tvekan den bästa tiden inom min fotbollskarriär någonsin!

Var och fikade med Johanna i måndags och igår :) Igår jobbade Camilla så vi var ju tvugna att fika på Waynes då :D Fick lite rabatt också ;) Trevligt trevligt!

Johanna ringde nyss, hon var påväg till Vimmerby. Hon berättade att Emma hade fått en liten bebis :D Så kul för henne/dom! En liten pojke! hihi!

Jag ska ta och spela lite sims2 nu ;P

Ha det så bra så länge!

Puss puss! / E


Johanna

Navy CIS om 10 minuter :)

2007-01-31 / 23:08:23
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback