e m m a ; vardag, fest, inredning

YOU ROCK MY SOCKS

Jag sitter här väntar på att klockan ska bli halv 12 så jag får ringa min älskling som är och tränar, under tiden kikade jag runt lite på några bloggar och hittade detta test på en sida.
Vilken kändis är du mest lik ? Prova! ENJOY

You scored as Ashlee Simpson. Just like hot rocker Ashlee Simpson, you want to stand out and be seen
different from the rest of the world! With your hot dark hair and pretty eyes, you are HOTT!!!! I mean it too! You ROCK MY SOCKS!

HAHA, vet inte riktigt om jag är en rocker precis :P



Ashlee Simpson

 
83%

Katie Holmes

 
75%

Jennifer Lopez

 
50%

Pamela Anderson

 
42%

Lindsay Lohan

 
33%

Beyonce Knowles

 
33%

Ashanti

 
17%

Paris Hilton

 
8%

Courtney Cox-Arquette

 
8%

Mischa Barton

 
0%




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback