e m m a ; vardag, fest, inredning

En ny vecka

Jaha! Då var det måndag igen då!
Jag var sååå seg imorse när jag skulle gå upp. Hade tänkte att jag skulle duscha men det sket jag i och sov en halvtimme extra istället :)

Helgen har varit som alla andra helger, super ;)
I fredags hade vi "picknick"Johannas altan, jag hade tagit med mig chilinötter och jordgubbar och de andra hade varit och handlat bröd, nacho-chips m.m. Riktigt najs!
Jag provade på att dricka den nya xidern, strawberry. Ni vet den där reklamen med en kille (som är otroligt lik SnyggLars) som trycker ner disire i flaskan genom att stöna. Hah!
Hursomhelst så smakade den så där. Lite föör mkt desire för min smak.. ;

Efter våran lilla picknick gick vi in och spelade Buzz jätteroligt! :P Och ännu roligare blev det när jag vann första omgången ;P haha!
Efter intensivt spelande så gick vi över till "galenpanna" som jag aldrig hade spelat tidigare, men det var kul. Om inte annat så såg vi kul ut :P Men synd nog så ballade spelet ur och började att prata lite skit istället :) hehe
Sen gick vi till "Kingen" och min vistelse där blev inte långvarig. Anders kom och hämtade mig efter ca 10 - 15 min :)

På lördagen jobbade jag och sen så var jag och älsklingen på bio :) Pirates 3. Den var riktigt bra! Frågan är om det kommer någon uppföljare?

Igår var jag, älsklingen och Emelie till borlänge och kikade lite. Blev inte så mkt inhandlat.. nagellack, bh och två t-shirts.

På onsdag kommer mammsen hem! :D Hon har köpt lacoste skor till mig, yeaaay! hihi hoppas de passar bara :s
Och på tordag ska jag och klippa mig! Är lite nervös över hur det kommer att bli.. I värsta fall är dte väl bara att jag köper en toning och tonar håret hemma :)

Nu ska jag tillbaka till jobbet :) Är på lunch för tillfället!

P.s. Bilder från fredagen hittar ni på här!


Johanna

Tack för i fredags! Det var super kul!
Vi får höras om grillning i veckan!
Hoppas allt är bra! Puss puss

2007-07-09 / 20:29:03
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Lurken

tror inte att det blir någon uppföljare.. det skulle bara vara tre. ska ni grilla i veckan? puss

2007-07-10 / 12:03:14
BLOGG: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback