e m m a ; vardag, fest, inredning

Jealous

Är riiiktigt avundsjuk på min mami som ska åka utomlands imorrn!
Hon och Nobbe ska åka till Side, Turkiet. De har varit där tidigare och de fastnade för det stället tror jag :) Men är iaf glad för mammas skull, att hon får åka. Hon blir ju bjuden också ;)



image641
ohh... drömma kan man...


Älsklingen och jag blev också sugna på att åka... :) Vi var ju på en resa till Alanya, Turkiet.
Vi hade det jättebra! Superfint hotell, frukosten kunde ha varit bättre men den var okej iaf :)

Men om vi ska åka så blir det kanske i början av september för både han och jag jobbar hela sommarn.. Jag skulle antingen vilja åka till Tukiet, Kreta eller Thailand.. mm någon utav de tre tror jag.. Något annat tips?

image642
Längtar tillbaka...


Jag fick min senaste beställning från H&M igår :) Ett vitt linne, ett par khakigröna shorts och ett par svarta solglasögon. Sen så fick jag ett par vita cityshorts också men jag tyckte de var för stora och föör genomskinliga så det blir att skicka tillbaka dem! Det vita linnet har jag sen innan fast ett turkost (som iofs aldrig använt) som jag tycker är snyggt ;P Och ett par short var verkligen nödvändiga i min garderob och solglasögon har jag bara ett par som jag använder och de är bruna, kändes bra att beställa ett par till så man har ett par svarta också ;)

Fick sluta tidgare idag, var rätt lugnt så jag fick sluta kl 15 :) Sköönt! Fick lite gjort på stan då! Shoppade loss inne på apoteket och gick och beställde klipptid :)
Så torsdagen den 12:e ska jag avfärga mitt hår, ska bli spännande har aldrig gjort det förut.. Sen så ska jag klippa mig också.. :D Hoppas det blir bra.. Visar resultat sen kanske!

Nu ska jag ta och hjälpa mammsen med mat! :) PUSS! ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback