e m m a ; vardag, fest, inredning

Lördagen - Harrys i Falun


Jobbade först 11-13. Var riktigt partysugen på eftermiddagen..
Najcho och  jag velade fram & tillbaka, ska vi parta? Ska vi inte parta?

Det blev tillslut att vi partade ;P Vi bestämde oss för att dra till Falun
och gå på Harrys. Jag hade aldrig varit där tidigare så jag tyckte det
skulle bli skitkul, alltid lika roligt att festa i en annan stad än Hedemora.

Vi drack lite hemma hos mig innan vi drog till Falun.
Vi skulle träffa Nea där. Sandrew skjutsade oss (hon skulle upp tidigt
dagen efter och kunde då inte hänga med ut och göra natten osäker) 
och Maria var med så inte Sandrew fick åka hem själv sen! Schyrrigt!

Efter ett dyk i havre (jag är så jäkla klumpig!) och ett antal allsånger
i till Petter och Mange Schmidt - Giftigt(såå bra) var vi till slut framme
i Falun! Oj vad mkt folk det var, och roligt folk! :) Vi hittade på Nea och
dansade rövarna av oss. Träffade även på Emma E's kusin, Linn :)
Tyvärr så blev det bara bilder från när vi åkte dit. Here you are! +
Petter och Mange Schmidt ;)

image678
En suddig Najcho

image679
Sandrew & Maria syns liiite

image680
Darrhänt?

image681
Yeah, peace

image682
Najcho rokkar till Mange och jag mongouar mig



 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback