e m m a ; vardag, fest, inredning

Ludvikaferren

Helgen har varit supertrevlig!
I fredags åkte vi till pappa och Catherine och sov där tills lördagen.
Jag var och jobbade på lördagen mellan 11-13 sköööna tider ;P Sålde riktigt bra då!
Älsklingen kom och hämtade upp mig, vi var förbi systemet och sen så åkte vi till pappa igen för att få i oss lite mat och sen packa.

Vi kom fram till Ludvika kring 5 och nästan precis när vi kom dit så började vi att grilla allihopa. Grillad fläskfilé med pommes och bea-sås. Mkt god mat! ;)
Jag köpte en skitgod öl på systemet som jag fick smaka av Johanna som drack den på studentdagen. Drack även bacardi och persikacider. Den var också god! :) Vi satt hemma hos Nobbe hela kvällen och sen bar det iväg till stan för att kolla på Rootvälta och Pumpbolaget som var superbra båda två!
Det blev en relativt lugn kväll, men jag hade det jättetrevligt!

Dagen därpå sov vi till halv 12! Åååh så skönt det var att sova länge!! Vi åkte till dollarstore efter frukosten och shoppade lite ;) Jag köpte 4 st panelgardiner, spray, örhängen, strumpor och hud-lotion. För ynka 200 kr. Mycket bra pris tycker jag!

Nu ska jag ta och vara lite social med min älskling, gå ut och gå en sväng kanske hm.. jaa så blir det nog! :)
Bilder från helgen hittar ni här!

Ha en fortsatt trevlig kväll! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback