e m m a ; vardag, fest, inredning

Si så där ja..

Nu har jag iaf kommit hem :)

Det gick bra att jobba, ganska lugnt faktiskt. Emma kom och höll mig sällskap från tio över tolv så jag hade ngn att fördriva tiden med :) hihi..
Sen så var vi ju till systemet och jag var och böt den där klänningen jag köpte igår.. hittade ett par knä-korta byxor som jag kan jobba i istället, fick till och med lite pengar tillbaka!

Nu ska jag ta och kika på en film, tänkte först ta och lägga mig ute i solen men det har kommit så mkt med moln nu så det får vara..

Sen så är det ju ferre ikväll, kul att träffa tjejerna.. har inte träffat endel på jääättelänge, typ sen Sälen-resan :s
Ha en fortsatt trvelig kväll!

image654



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback