e m m a ; vardag, fest, inredning

The list


image691
Mår:
Ganska bra, lite funderingar som snurrar och är även väldigt trött
Gör: Gör denna lista..
Ska göra: Kolla på allsång (klarade inte att svika :P haha) Ska kika på Harry på fredag
Ätit: Japp! En massa.. :s
Druckit: Japp! Fööör lite..
Älskar: Min Anders, mina vänner och min familj
Hatar: Att min prins ska lämna mig.. :(
Längtar till: Helgen! Vill sova ut.. sover dåligt om nätterna.. :s
Vill: Vinna miljoners med miljoner så jag kan köpa ett privat flyg inkl. pilot för att kunna flyga fram och tillbaka mellan Halmstad och Hedemora...


Johanna

Ja, jag ska flytta! Trologen till Hedemora i 4 månander för att försöka jobba och plugga upp betyg och lista ut vad jag ska söka till vårterminen.. Så om du vet några lediga jobb så kan du säga till. Det är bra med mig, lite förvirrad över allt bara! Hur är det med dig då? Puss puss

2007-08-01 / 10:28:11
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback