e m m a ; vardag, fest, inredning

Förfest med ljuva toner & "Kingen"

Kvällen började med att jag kom till Lurkas och vi körde nästan genast igång med partandet!
Vi spelade singstar och ju mer man drack ju sämre blev man hahaha. Vi åt lite nacho-chips
med guacamole, mums! Vi skrattade till våra falska toner och hade det trevligt!

Johanna kom kring 10 tiden och hon blev bjuden på dricka av oss och hon var med och sjäng hon med, hon rockade loss med Emma till Carolas "fångad av en stormvind" och för att få in den riktiga stämningen till låten körde de igång fläkten så håret yrde så där carola-likt! hehe
 

När vi hade kommit igång gick ju på "Kingen", där det var okej med folk.. Jag fick någon jäkla
knäpp-grej för mig så jag körde igång att prata engelska. Det gick skiiiitbra, det lät då bra i
mina påverkade öron :P haha! Emma och Johanna föll för charmiga "Herr Gåman" och de lekte
även James Bond.

Det var en lyckad kväll! Måste göras om snart! :)


image544
Lurken sitter vid computern ;)

image545
Nacho-chips och guacamole

image546
Absolut citron och cola :) mums

image548
Singstar :P

image549
Emma och koskenkorva

image550
Viiilken inlevelse!

image553
Emma och jag :)

image555
Emmas katt, Stina

image556
Emma och Johanna leker Carola :)

image557
En limo! gah!

image559
Emma och Johanna sjunger!

image560
Vi tre!

image561
Vi tre igen :)

image562
We need some cash, Johnny Cash!

image564
Fast Emma och Johanna ville hellre ha "Herr Gåman" än Johnny Cash

image565
Centrum gallerian och Emma

image569
hih, Emma var söt men jag är mongooou!

image570
haha, johanna tycker Emmas hår luktar gott! Emma är mongou

image571
Haha, hoppelihopp

image572
Emma var desperat efter dricka :P

image573
James Bond & James Bond

image574
Vad ser Johanna?

image575
Bra siktat! Jag ser ut att sova och johannas näsa och mun blev med. Emma hade turen att få vara med helt och hållet :)

image576
Heeey!

image577
Jag och Johanna i spegeln

image579
Vi ser lite lagomt bortkomna ut :P

image580
Emma & johanna

image581
Jag ville också krama Herr Gåman

image582
Jag är så jäkla bra på att sikta!

Riktigt trevlig kväll tjejer! :D


Lurken

Fan va ssschnygga vi är ! Speciellt jag och johanna tillsammans med Herr Gårman ! Haha !!!

2007-06-18 / 20:44:50
BLOGG: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback