e m m a ; vardag, fest, inredning

Grattis Sverige!!

.. eller vad man ska säga. Det tyckte då de på nyhetsmorgon imorse att man kunde säga så då säger jag också så :) Det är ju liksom Sveriges dag idag! Jag tycker dte är jäääättebra att det har blivit en helg dag ;) Iaf idag! Tänk om jag hade stått och jobbat inomhus i denna värme! :s gosh! Skulle ju ha smält bort!

Älsklingen och jag vaknade kring 9 och gick upp och käkade frulle på verandan, mysigt!
Sen kring 10 gick vi ut och la oss och solade på bryggan. Sååå skönt! Kring halv ett gick vi in igen för att äta mat och kolla på "remember the titans".

Nu så sitter jag här och bloggar lite, älsklingen åkte hem till sig och grejjade lite, han ska ju flytta ut ur lägenheten nästa vecka så det är väl bra om det blir klart..image517 Jag ska gå ut och sätta mig igen nu! Men först måste jag smörja in mig med solkräm! mm.. nogaa!

Lite senare ska älsklingen och jag åka och kolla på korpfotboll :) Häääna blir nog med också, hoppas jag! :) En glass på lappens blir det kanske sen också, skulle sitta fint en dag som denna ;)

Imorrn är det tillbaka till jobbet som gäller och direkt efter jobbet ska jag och få massage och ansiktsbehandling, fick det när jag tog studenten förra året :P

På fredag blir det party, party! Treorna tar ju studenten så jag antar att det kommer att vara mkt folk ute :D Kan ju inte vara mindre än när jag och Josie var ut ;) haha, men vi hade ju kul ändå förutom att den där äckelgubben var äcklig!

På lördag ska vi åka till Ludvika och åka i N's nya båt :D Coool! SKa bli någorlunda bra väder då tyckte jag att jag såg på vädret i morse, vi får hålla tummarna för det :) Vi blir i ludvika till söndagen, får se om älsklingen kommer över på lördagen också! :)

Nu ska jag dra! Solen väntar!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback