e m m a ; vardag, fest, inredning

Lördagen & söndagen som var...

Lite av lördagen har jag ju redan skrivit ned.. :s Efter när jag hade kvicknat till så drog vi till Ludvika. Och att åka bakis i en bil utan AC är nog bland det värsta jag varit med om! Fy tusan!
När vi hade kommit fram så åkte vi direkt till Ludvikas hamn för att åka i Nobbes nya båt! Yeahyeah! Sååå naaaajs! Visst kunde vädret ha varit lite bättre men det skulle ju komma en söndag också ;) Vi badade då iaf, årets första dopp för mig! :) Det var faktiskt varmt i vattnet! :)
På kvällen åt vi fläskfilé med pommes stripes och bea-sås med en grekisksallad och gott bröd till! Mums!
Emelie och jag gick ut och spelade lite fotboll med Bosse(katten) efter det så satte vi oss och kollade på "The Village" med lite glass :)

   


Söndagen började bra! Det var fint väder och vi åkte ut igen med båten och solade & badade. Very najs fågelbajs!
Vid två åkte vi hem för att mammsen hade en tid att passa..

   
   
 

Nu ska jag och gratulera en lite kusiiin :) hihi


Johanna

Ja, de var riktigt skoj! Men du och ja var riktiga fyllon jue ;) Ha ha !
Japp, kommer hem till midsommar, eller jag kommer hem i helgen också.. Ska vakta mammas hus å så. Så vi kanske ses ! Några planer för midsommar då? Ha de fint! Pussss

2007-06-14 / 12:37:30
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Anonym

Lite uppdatering kanske ;)

2007-06-15 / 05:57:13
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback