e m m a ; vardag, fest, inredning

Midsommardagen

Midsommardagen började med att vi vaknade typ vid 9!
Vi la oss och kollade på film "mean girls".Och det är en låt med missy elliot som jag tycker är skitbra! Here you go:



Käkade sen frulle och tog det allmänt lugnt hela dagen.. :)
Sen blev det eftermiddag och vo började göra oss i ordning oss för kvällen! Vi skulle på fest i stan!
Mamma skjutsade oss till partyt och vi köpte batterin också till min kamera (som var svindyra!) för vi skulle ju ta en massa kort. Resultat syns nedan.. :P

Vi hade en trevlig kväll, iaf jag! Anders och hans kompisar kom till partajet också! hihi det var kul!
Tråkigt att det spöregnade hela kvällen bara!! :/ Hade ju tänkt att åka till Säter, vilket vi iofs gjorde men vi åkte hem när vi kom dit för dels så regnade det ju och sen var det inte nå mkt folk alls! Nicholina och Niklas kom och hämtade oss!
Vi åkte hem igen och satte oss på donken ett tag och sen åkte vi hem för att sedan busa lite med lillsyrran som hade några kompisar hos sig och de sov i tält, Gunvald var också med och spökade ;P haha!
Men innan dess så tog vi lite mongobilder, ååh vad vi skrattade! :P hahaha.. Josse och  jag är experter på att mongouua oss :P hihi, vi gick väl och la oss tillslut kring 2 tiden. Och sov som grisar hela natten :P

Och imorse mådde man som man förtjänade :s Och nu så har min poopie åkt hem.. :( Det går så fort när man har roligt! Fööör fort! Kul att hon kunde komma upp iaf! Lagomt till när helgen är över så kommer solen! Fyyyy vad taskigt! ;(

Här kommer iaf lite bilder från kvällen! :

image622
Me and Josie är redo för ferre!

image623
The peepee-dance!

image624
Gaah!

image625 image626 
Vi mongouar oss! Jag underbettar och josse leker pirat! hah!

image627
Anders H och Josie :P

 image628
Madde och Anders, the cuple

image629
Våra chaufförer!

image630
Me and Josie

image631
Cheeseburgare satt fint inatt

image632
Josie och jag på donken-toan! haha

image633image634
Josie och jag är påväg ut och ska skrämma syrran ;P

image635image636image637
HAHAHAHAHA


Lisa

Snygga bilder =)

2007-06-24 / 22:52:37
BLOGG: http://www.jacobsen.blogg.se
Emmsi

haha :P

2007-06-25 / 13:09:50
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback